sobota, 29 września 2012

Trochę nowości

Oto kilka nowych bransoletek:

SZNURKOWE:

 






Festiwal Dyni (30,-)
Pistacjowy krem (30,-)

(SATY)NOWE:

Dożynki w lunaparku (35,-)
Noc Polarna (35,-)
 Pastelove x 2 (35,-)
 Piękna Pani z telewizji (35,-)
Skarabeusz w bucie! (30,-)


EKO:

 Celt w szarym dresie (35,-)
Słoneczny patrol (30,-)
 Fioł(ek) (30,-)
 Ja, Kałamarnica (30,-)
 Jesienny spleen (30.-)
 Jesienny spleen x 2 (30,-)
 Zimorodek (30,-)
 Kompot ze śliwek (30,-)
 Ofelia (30,-) 
 Shawshank Blues (35,-)
Szara, ale jara (30,-)
 Landrynki spod tapczanu (30,-)
Kałuża po kostki (30,-)

2 komentarze:

  1. Patrzę i patrzę już od tygodnia, nawet w pracy siedze i patrze i pytam o radę i stwierdzam że wszystkie mi sie podobają......więc na którą mam sie zdecydowac? Urodziny mam za tydzień.....mam nadzieję że do tego czasu zdążę się zdecydowac ostatecznie.....tymczasem nadal patrze i myślę. Czy kałuża po kostki jest dostepna? Bo ona chyba najbliższa memu upodobaniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się akurat składa, że jest dostępna :-)

    OdpowiedzUsuń